| Image | Product | Quantity | Price |
|---|
| סה”כ לתשלום | 0.00 ₪ |
|---|
אלבום חדש מתוך מופע חד פעמי: משינה מנגנת את שנות השבעים.
זה קרה רק שלוש פעמים – משינה עלתה על הבמה וניגנה 22 מהשירים האהובים ביותר של שנות השבעים. זו היתה מחווה מפתיעה, מרגשת, וחד-פעמית שהוקלטה בלייב.
עכשיו, 11 מההקלטות האלה יוצאות כאלבום חדש: “שירים של אחרים – משינה מנגנת את שנות השבעים”.
שלום חנוך, אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, זוהר ארגוב, להקת תמוז ועוד – בסאונד של משינה.
האלבום זמין מהיום בכל הפלטפורמות.
הקלאסיקות האהובות בגרסה שלא שמעתם.

ניוזלטר - עדכונים - הטבות


ניוזלטר - עדכונים - הטבות
![]()
הפרטים נקלטו במערכת המועדון אפשר לומר שאנחנו רשמית חברים :)